The IGE+XAO Group creates a subsidiary in India.

IGE+XAO announces the creation of IGE+XAO INDIA Private Limited in Bangalore, at the heart of the Indian “Silicon Valley”.

IGE+XAO INDIA will distribute IGE+XAO Electrical CAD, PLM and Simulation software ranges on the rapidly expanding Indian market. It will target local key accounts as well as Small and Medium businesses (SMB).

“This new site is part of our strategy consisting of increasing our visibility in Asia. India, with its potential high growth, is an essential market for IGE+XAO. This new subsidiary will enable us to increase our customer base and support our international accounts having operations in India, in particular in the automotive, aerospace and railway industries” declared Alain Di Crescenzo, Chairman and CEO of the IGE+XAO Group.

Download PDF Electrical CAD
El GRUPO IGE+XAO :

Durante más de 31 años, el Grupo IGE+XAO ha realizado las actividades de desarrollo, producción, venta y mantenimiento de su gama de softwares de Diseño Asistido por Ordenador (CAD), PLM (Product Lifecycle Management) y simulación dedicados a la Ingeniería Eléctrica. Estos softwares han sido diseñados para ayudar a los fabricantes a diseñar y mantener la parte eléctrica de cualquier instalación. Este tipo de CAD/PLM/Simulación es denominado "CAD/PLM/Simulación Eléctrico". Desde que nos hicimos cargo a mediados de 2014 de Prosyst, IGE+XAO también ofrece una gama completa de software para la simulación funcional de las instalaciones eléctricas. IGE+XAO tiene cerca de 390 empleados distribuidos en 33 sedes en 22 países y más de 88.600 licencias vendidas en todo el mundo. IGE+XAO es una referencia en su sector a nivel mundial.
Para más información, visite nuestra web: http://www.ige-xao.es

CONTACTOS IGE+XAO :
IGE+XAO Ibérica, PAE Neisa Sur – Avd. Andalucía Km. 10,5 - 28021 Madrid - España Teléfono: +34 917 979 071 - Fax: +34 915 053 468
Website: www.ige-xao.es
Grupo IGE+XAO :Contacto Analistas / inversores: Alain di Crescenzo (PDG): + 33 (0) 5 62 74 36 36
Contacto Prensa: Rozenn Destouches: +33 (0) 5 62 74 36 02