The IGE+XAO Group creates a subsidiary in India.

IGE+XAO announces the creation of IGE+XAO INDIA Private Limited in Bangalore, at the heart of the Indian “Silicon Valley”.

IGE+XAO INDIA will distribute IGE+XAO Electrical CAD, PLM and Simulation software ranges on the rapidly expanding Indian market. It will target local key accounts as well as Small and Medium businesses (SMB).

“This new site is part of our strategy consisting of increasing our visibility in Asia. India, with its potential high growth, is an essential market for IGE+XAO. This new subsidiary will enable us to increase our customer base and support our international accounts having operations in India, in particular in the automotive, aerospace and railway industries” declared Alain Di Crescenzo, Chairman and CEO of the IGE+XAO Group.

Download PDF Electrical CAD
El GRUPO IGE+XAO :

Desde hace más de 30 años, el Grupo IGE+XAO concibe, desarrolla, comercializa y asegura el mantenimiento de una gama de productos de Concepción Asistida por Ordenador (CAD), de gestión de ciclo de vida "Product Lifecycle Management" (PLM) y de Simulación dedicada a la electricidad. Nuestros softwares son desarrollados para ayudar en la industria a concebir y mantener la parte eléctrica de todo tipo de instalación.
Este tipo de CAD/ PLM/ Simulación es denominado "CAD/ PLM/ Simulación Eléctrico". IGE+XAO representa 390 personas en el mundo repartidos en 32 oficinas y en 21 países así que 86.000 licencias. IGE+XAO es una referencia en su dominio.
Para toda información complementaria: http://www.ige-xao.com

CONTACTOS IGE+XAO :
Relaciones Analistas/Invertidores: